網頁

Translate

2014年6月12日

做果醬

上周末,天氣勁熱,花園裡的士多啤梨都長得又大又紅,要快快收成,有很多粒已被昆蟲雀鳥咬了。

摘了一籃子,在花園工作,趁休息時,一粒一粒的就吞掉了。

奶奶用了一小部份來做了個飲品,Bowle。士多啤梨加糖加酒,雪凍,飲前再加汽酒。

昨天,德先生又摘了一小盒回來,我做了士多啤梨果醬。

做法簡單:
用一小鍋放入士多啤梨500克,加入果醬沙糖250克,拌勻,蓋著蓋子,2小時或以上。
然後,加入少許檸檬汁,開火煮熱,(其間,不斷用匙略攪,以免黏底焦燶)至起小泡沫。
測試:把少許份量放在雪凍了的碟上,2分鐘,果醬可凝固,便可把果醬入樽。
入滿樽,鎖上蓋,倒轉樽放5分鐘,之後,把樽正常放回,待涼,隨時可吃。

除了士多啤梨,早前做了士多啤梨菠葉大黃果醬(Erdbeer-Rhabarber)。

事緣復活節時,奶奶送了本果醬食譜給我,又適逢花園裡的大黃當造,用大黃做什麼好呢?做批(酸喎)?做果醬!於是,就跟以下這本果醬食譜做了兩次士多啤梨菠葉大黃果醬。


我送了一樽給奶奶,她覺得不錯,好味!她告之她的女兒,怎之,女兒們喋喋不休的細數她n年前做果醬,不凝不固,如飲果汁;奶奶當然有解釋:想當年沒什麼果醬沙糖,做果醬就有點難度。可是,女兒們還是七嘴八舌的互嘲互笑,弄得奶奶氣憤難平。我坐在其中,感到有點尷尬。


8 則留言:

  1. 我用士多啤梨整咗凍湯,遲d出post.

    回覆刪除
    回覆
    1. 凍湯....夏天啱喎, 等你呀!

      刪除
  2. 我都啱啱食完大黃甜品

    回覆刪除
    回覆
    1. 大黃嘅味道有點似檸檬, 好清香, 我幾鍾意呀, 不過, 好酸囉, 要落多啲糖.

      刪除
  3. 大黃我冇乜興趣,要用太多糖啦!士多啤梨吸引啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 大黄加左士多啤利無咁酸,不用特别加多啲糖喇。呢兩個配搭好夾呀,有機會你都試吓啦。

      刪除
  4. 粒粒都好靚丫,自己種架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,自家種的。第一年種,收成只有十數粒; 今年是第二年,長多了很多粒,終於夠食囉。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!