網頁

Translate

2015年6月26日

甜酸排骨

生炒排骨、甜酸排骨、或是咕嚕肉,不論甚麼名字也好,這款菜式都深受中外人士喜歡,外國人視這道菜是中國廣東名菜。

德先生也不例外,可是我平日很少做這道菜,因為我不太喜歡開一大鍋油。

某天,我卻興致來,做了他愛吃的甜酸排骨(其實我也愛吃啊)。

沒有腩排,買了梅頭肉,切件。

炸好的梅頭肉沒有匯入甜酸汁,我總是喜歡肉與汁分開上碟;而且德國人喜歡多汁。

甜酸汁加多些蕃茄,紅椒,洋蔥,菠蘿,就更好餸飯。




下次再見......甜酸排骨!


10 則留言:

  1. 可以開餐館呢 ^^

    回覆刪除
  2. 腩排要自己斬,太危險,我都係用梅頭肉架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔會自己斬, 一來無斬骨刀, 二來無力....haha

      刪除
  3. 我發覺外國人好鐘意食,不過我都係:p

    回覆刪除
  4. 你個甜酸汁豐富到似另一味餸。

    回覆刪除
  5. 呢個無論中人定西人都會喜歡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有外國朋友來吃飯,煮呢個,一定啱口味。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!