網頁

Translate

2015年6月29日

雲石檸檬雪芳蛋糕

很想做雪芳蛋糕很久了,可是沒有戚風模,做不了。

曾在各大售賣糕點用具店尋找,找不了。

這款雪芳蛋糕在德國不是太流行,所以也不存希望可找到模具。

某日,來到市內另一小區,有間糕點用具店,入內走了一圈,很細心的看,沒有心儀東西要買,還是離開吧,就在門口旁,給我看見戚風模呀。

拿起來看看,是它喇,找到喇,要買喇。

吓,歐羅23.9 約是港元240? 貴了些嗎? 只是普通鋁料,印尼制而已。


猶豫了一會......

要是空手離開,就沒有雪芳蛋糕;

難得巧遇它,如要放手,以後沒機會喇;

即使在別處有幸再遇上,價格也大同小異,德國那有便宜貨呢?

我投降了......付款吧!

挽在手裡回家去,其實,心裡一直很興奮......


我的第一個雲石檸檬雪芳蛋糕。




開心,喜見成品!


14 則留言:

  1. 仲想問你攞地址去買添。23.9歐太貴了,我都係唔買嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有網友話,香港都要這個價呀; 又有網友話,返HK先買。

      刪除
  2. 歐洲都唔流行架?佢地鐘意食芝士蛋糕多D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地興啲蛋糕比較firm, 唔係鬆泡泡果啲。

      刪除
  3. 用多啲就抵番,買咗唔用先算貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,而且個模好耐用……,唔計得咁多,最緊要喜歡。

      刪除
  4. 我在香港買那個都要二百幾港幣,用多啲囉嗦:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 在香港買都都唔平喎,咁我個心都舒服d……哈哈

      刪除
  5. 報告!今日去咗Mauritiuskirche間亞超見有,細嘅20cm, 7歐,即買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀麻!—模—樣架?相差3倍價錢?我心臟病發喇!!!

      刪除
    2. 你個packing好似pro d. 佢度o個d睇落cheap d,你搵日去八吓啦.

      刪除
    3. 你安慰我呀。焗到、脱模易就得啦。
      以前佢無賣架,近月佢重新步署,可能就入左貨。下星期無咁熱,我都要去走一轉。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!