網頁

Translate

2011年9月26日

蠔油炆牛腳骨

上星期天氣有點涼, 加上見到塊牛腳骨(Rinder Bein-Scheibe)都不錯, 那就買了兩塊.

回來用蠔油加洋蔥甘荀炆了2小時, 十分淋滑!
配個白飯, 撈少許汁, 吃得很暢快呀!




我很喜歡甘荀, 甘荀本身是蔬菜類, 豐富維他命A, 鈣,磷,鐵等, 味道香甜, 顏色鮮艷, 很適合做配菜.

另外我又加入了花椒八角, 很配合炆牛用, 炆起來特別濃香. 即時令我想起在香港常吃的那碗牛腩牛什麵呢!

吃剩了少許, 翌日午餐, 煮個河粉, 簡簡單單就來了個牛湯河喇, 都不錯啊!


不過, 我下次回港, 必定會去尖沙咀個大排檔街市, 吃我最喜愛的牛膀什加牛丸河, 仲有自製的辣椒油啊, 很想念你們呢!

沒有留言:

發佈留言

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!