網頁

Translate

2014年8月13日

焗薯肉批

廚房包薯仔,做了薯仔餅,煲了薯仔湯,還做什麼好呢?

雪柜有免治肉,那就焗薯肉批啦。

在家自己煮,都盡量被免用牛油忌廉...等,既好味但高脂的材料,恐怕自己習慣了那誘人邪惡的味道,而不能收手。而且,在餐廳用膳,不能避免吸取那些高脂高糖食品,所以,還是預留點 quota 往外進餐時用。

免治肉用老抽,豉油,紹酒,糖,鹽,胡椒粉,匈牙利粉,生粉,水,醃一會。味道最好調濃一點。其他醃肉香料粉也可以,如:摩洛哥粉...等。

薯仔去皮,切大粒,放入滾水,煮20分鐘至淋。瀝乾水,壓成蓉,加入鹽和胡椒粉調味,加入少許牛奶,拌勻成糊狀,備用。

洋蔥切粒,熱鑊下油,炒香洋蔥及免治肉,舖在焗盤內。
這個免治肉餡料,隨個人喜好,又可以加入甜紅椒粒,粟米...等。

然後,將薯蓉舖上免治肉上,用叉子在薯蓉上劃些紋路。

放入已預熱焗爐,220度,上架,烤10分鐘至薯蓉微焦便可。
要看火,小心薯蓉一下子焦燶。


薯仔食譜中,我較喜歡這個,因為我愛它的凹凸微焦 look啊!


8 則留言:

  1. 乜咁啱架, 我都整左焗薯蓉

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵…我們在異鄉,唔食飯,就係食薯仔啦!

      刪除
  2. 我都係怕太高脂,屋企好少用牛油忌廉

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且德先生也支持少牛油忌廉煑食。

      刪除
  3. 牛油忌廉係西餐基本喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔落牛油忌廉,可以食到薯仔嘅原味喎。

      刪除
  4. 正丫,我流晒口水啦

    回覆刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!