網頁

Translate

2014年8月6日

香橙炆肉排

夏天真是吃生果的好時機,選擇多,又美味。

買了蜜瓜回來,放在廚房已數天,終於傳出蜜香來,熟啦,馬上放入雪柜雪凍;是日去皮切大件,飯後果是也。

煮餸時,又拿了兩個橙來炆肉排。

材料
肉排600香橙2個搾汁,橙蓉1湯匙,橙絲1湯匙1片,酒少許

汁料
橙汁,橙蓉,生抽1湯匙,冰糖4-5小粒白醋1-2茶匙,老抽半茶匙

醃料
生粉, 老抽, 紹酒, 豉油, , , 胡椒粉, 薑蓉, 蒜蓉,

做法
肉排用醃料醃1.
爆香薑片, 煎香兩面, 贊酒
倒入汁料(剛蓋過肉排), 大滾上蓋, 轉細火, 30-45分鐘至骨離
剩起部份汁液, 下鹽調味, 生粉水埋獻, 下橙絲, 成香橙醮汁.
肉排用大火, 收乾汁液, 下橙絲, 即成.


新鮮香橙汁,味道香甜,很好送飯啊!


晚飯後,看著電視,吃著蜜瓜,又甜又淋又多汁,真爽。



9 則留言:

  1. 呢個我要用手食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 炆到骨肉分離, 一夾就跌骨出黎, 唔駛用手食喇.

      刪除
  2. Melon sells for 1.50 euro per kilo in France. And you?

    回覆刪除
    回覆
    1. here they sell 1.99 euro per piece.

      刪除
  3. 我都食左蜜瓜, 又甜又多汁, 我個好抵, 2個一大個, hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁佢有平有靚, 我已翻食了2次.

      刪除
  4. 呢排生果真係選擇多,又平!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能今年夠陽光, 雨水又多, 生果都長得甜啲. 見蜜瓜咁靚, 已翻食2次喇.

      刪除
  5. 香橙骨係我飛佛^^

    回覆刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!