網頁

Translate

2014年12月27日

在家的聖誕

一連三天的法定聖誕節,在奶奶家中渡過了。

平安夜往大姑奶家吃白兔肉餐,然後抽禮物。
第一個聖誕夜往細姑奶家吃紅兔肉餐。
第二個聖誕日去了探望住在老人院的細姨(奶奶的妹妹),然後返回自己家了。

點起家中的聖誕洋蠋,找回恬靜舒適的聖誕感覺。













今早起來,更是白雪紛飛,整天都是漫天飄雪,窗外的景緻很純樸,樹上的枝椏都擔起一層白雪,很和諧的氣氛,在家的聖誕感覺特別好!

這個白雪飄揚的傍晚,我倆在家中吃火鍋啊,很隨意,很輕鬆,很悠閒,很愉快。。。






還很溫暖和美味哦!


8 則留言:

  1. 兩餐都食兔肉係咪傳統黎架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然不是, 主人家喜歡, 佢地煮乜我地食乜囉.

      刪除
  2. 聖誕裝飾雖美,還是吃火鍋吸引.....hehehe...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我倆在家吃火鍋, 輕鬆得多.

      刪除
  3. 我覺得歐洲過聖誕特別有氣氛
    個條咁似紅衫魚嘅?妳地有得買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都穿紅衣, 但應該不是紅衫魚.

      刪除
  4. 我好鐘意D聖誕裝飾
    不過我就真係食唔到兔肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國人習慣食免肉, 但我自己就唔會煮黎食.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!