網頁

Translate

2015年1月30日

試吓煮,有得食

現在少了在店子買麵包,我仍然是自己做麵包啊,早上可有新鮮包包吃。

我覺得做麵包都不容易啊,一個麵包食譜不能保證,每次成品都具同一品質,因為食材與食材間有多種變化,以及與環境接觸也有密切關係。我不斷嘗試,有滿意、有不滿意的,所以做麵包頗具挑戰性。

做麵包方法無數。最近買了一本麵包食譜書,德國人撰寫及出版。

試做了一款德國很普遍的外脆內軟白麵包,此作者的做法是分兩個麵團,其中一個麵團低溫發酵48-72小時。我發覺低溫發酵後,麵團較容易搓揉至光滑有筋性。按食譜做法,出爐後的麵包,外層真的很脆,敲得響啊;內裡軟熟,可保兩至三天。不過,造型有待改善。




除了做飽,又做英式scones。這個間中都有做,因為很喜歡吃,也是我的早餐恩物。



鬆餅又是間中都會做。某天,忽然想吃,沒有香蕉,隨手取來啤梨,快手焗起鬆餅。第一次用啤梨,鬆餅出爐,脆、鬆、軟,但就欠了份鬆餅香味囉,都是熟透了的香蕉香濃得多啊。


家中剩下一個有機橙,原本打算搾橙汁飲,但近日天氣很冷,想熱飲喎......想起過去了一個月的聖誕熱酒Glühwein。紅酒,香料,橙汁,糖,煲熱,味道香濃,暖笠笠啊,配埋德式聖誕蛋糕Stollen,坐近暖爐旁,舒適啊。



7 則留言:

  1. 我都覺得整麵包變數好多, 我真係唔係次次都成功呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常嘅. 成品出來理想, 開心又會繼續做; 成品不理想, 不甘心, 又會再接再厲, 都幾好玩呀.

      刪除
  2. 自己做仲正啦!夠新鮮又冇防腐劑

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊麵團搓到又滑又有筋性, 又鬆又軟綿時, 好開心架.

      刪除
  3. Glühwein同Stollen我都怕架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最初都不太喜歡, 慢慢又習慣了它的味道.

      刪除
    2. 我都係,e+慣咗lu.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!