網頁

Translate

2015年1月26日

每天煮,開心食

今天已是26號。網友們天天努力地更新網誌,我很開心得悉大家動向。

我就懶了一點,不像你們那麼勤力;不過,人儘管怎樣懶,也需為食而努力。

不在線上的我,躲在廚房,煮了幾味!


《煎鹽焗雞翼》 煎的過程,發放令人垂涎的鹽焗香味!


《豬手什菜湯》 德國咸豬手,yummy yummy!


《香茅煎雞扒飯》 非常吸引的清香新鮮香茅!


《薯仔餅配蘋果醬》 自己煎,瀝乾油,吃得爽!


《匈牙利炆牛肉》 汁液濃,牛肉淋,是晚竟然沒煲飯,配黑麥包!


《雲吞湯》 即包即食,滋味無窮!


《炆牛尾》 牛尾味濃,肉淋滑!


《咸魚蒸肉餅》 喜歡食咸魚,我不年輕了!


8 則留言:

  1. 咸魚蒸肉餅我都想煮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友話, 亞超當然無曬乾咸魚, 但看看有無樽庄油浸咸魚, 可以用黎煮中菜.

      刪除
  2. 嘩嘩!樣樣餸都好啱我,見到都流口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇番啲相, 才知自己都煮了很多不同菜式. 但每天卻頭痕, 今晚食乜餸.

      刪除
  3. 咸魚蒸肉餅,德先生都食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 他愛吃咸魚肉餅, 皆因咸魚溶化了, 只吃其味. 如果一舊咸魚放上肉餅上蒸, 他就只吃肉餅, 不吃咸魚了.

      刪除
  4. 樣樣都啱我食 XD

    回覆刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!