網頁

Translate

2015年7月1日

蘿蔔糕

年頭在香港過農曆新年,吃過媽媽做的蘿蔔糕;回來也想自己做,一來我很喜歡吃,二來德先生今年也沒吃過。

回來後,等了很久,春去夏來,也沒見白蘿蔔,應該沒有吧。

上個月某天,走過土耳其超市,驚喜看見白蘿蔔呀,很新鮮的,買了長長一大條;再去中超,買包粘米粉;至於乾海味和臘腸,家裡有存貨;萬事俱備,隨時可以開工喇。

上個月20日是端午節,人家吃糉,我吃蘿蔔糕。

有蒸又有煎,煲個薑蔥肉片粥添。

嘩,好中式傳統食呀......






呵呵,原來端午節,吃蘿蔔糕都得架,一樣有中國節慶氣氛呢......wakakaka


6 則留言:

  1. 係呀,我度都係咁,靚白蘿蔔洋超不常見,土超反而有

    回覆刪除
    回覆
    1. 買嘢就係咁,想買果樣,佢就無,無唸住買,佢就出現係你眼前。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我無蘿蔔糕食,但你做好多西式飽,很不錯呀,我得個睇字。

      刪除
  3. 呢個我間中都整吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家你有新寵,整蛋糕啦。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!