網頁

Translate

2012年4月21日

炆牛腳骨

我很喜歡做這個菜 - 炆牛脚骨 Rinder Beinscheibe, 因為我喜歡牛骨髓的味道, 所以我又很喜歡飲牛尾湯.

上次我做這個菜時, 用了蠔油, 花椒, 八角一同炆, 今次試用另一做法.

在炆牛腳骨的同時, 我把炆汁又做出個湯來, 一舉兩得, 可省一點功夫啊!

牛腳骨先出水, 爆香洋蔥, 紅蘿蔔, 備用.


爆香蒜蓉, 乾蔥, 蔥段, 煎一下兩面牛腳骨, 加入水份, 蓋過牛骨, 慢火炆75分鐘後, 加入紅蘿蔔, 繼續再炆15分鐘.
我用生鐵鍋煲, 水份被蒸發不多, 炆了1小時半後, 仍然有一鍋水, 這時我便把牛腳骨, 小部份紅蘿蔔及小部份水撈起, 這部份加入一半已炒好的洋蔥, 加蠔油, 糖, 鹽, 豉油調味, 埋獻就成為一個餸喇.





鍋內的水及紅蘿蔔, 加入餘下炒好的洋蔥, 切碎的新鮮蕃茄蓉, 及少許茄汁, 繼續煲20分鐘, 下鹽調味, 就是一個湯喇!

IMG_2965

兩個做法都合我和德先生口味啊...美味 lecker!


沒有留言:

發佈留言

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!