網頁

Translate

2014年5月16日

我......已回來了


好忙呀。。。

首先,要調節時差。下午7時就開始呼呼入睡。

接著,要調節心情。由興奮熱鬧回歸平淡。

然後,要清潔除污。傢俱舖滿塵,廚房浴室水積處處。

還有,一大堆衣衫要清洗......, 一大堆相片要整理......


其實,回來了已兩個月喇,以上的瑣事,早已回來的兩星期內處理好了。

於是回復機械式的生活......

每天如常煮飯,做家務,閱報紙,上網,還沒開始寫網誌,已到天黑時份,時間好像不夠用......

我個網誌早已封了厚厚的塵,蜘蛛也結了網,準備在此寄居......

我要起來,清理門戶,要趕快追、追、追......



10 則留言:

  1. 仲以為你玩得太開心唔記得咗我哋添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無寫咁耐, 我以為你地唔記得我呀.

      刪除
  2. 開心又見番你呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都開心呀,你地有回覆. 轉頭來探你.

      刪除
  3. 等左妳好耐啦,妳返左香港?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 從香港回來後, 偷懶了很久呀.

      刪除
  4. 我以為你唔捨得離開香港呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有啲唔捨得走架. 我想住耐啲, 但德先生又點呢?

      刪除
  5. 你終於回歸寫blog....返香港太開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵...回娘家, 時時都咁開心又幸福!

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!