網頁

Translate

2014年1月21日

團年飯

見我倆食鮑魚,又是年尾,食團年飯時候。

西蘭花伴蠔汁鮑魚東菇

一罐鮑魚有六隻,鮑魚夠淋,鮑魚湯汁又夠濃厚。
我倆飲了半枝白酒,簡單、美味!




之後,我返港和家人渡新歲,我要休bolg一會,收爐了。

你們繼續寫,我有時間會來訪架!

流年通勝,春牛報喜,來年好運。

同大家拜個早年,祝:

馬年暢旺!萬事勝意!
龍馬精神!福星高照!

馬年某天再會!


7 則留言:

  1. 我都同你拜個早年先!
    祝你來年心想事成,身體健康,回香之旅快樂!

    回覆刪除
  2. Yes, 拜個早年, 祝你和德先生馬年身體健康, 事事順利, 主恩滿溢, 開開心心每一天 :) 返香港同家人過一個熱鬧溫馨的假期!

    回覆刪除
  3. 祝你有係香港有個快樂新年, 最緊要馬年身體健康!

    回覆刪除
  4. 返香港玩得開心,食得開心!!拜個早年!!

    回覆刪除
  5. 新年快樂!
    我去咗Aachener Straße間亞超,佢有味醂賣. 佢放o係即食麵隔離日韓醬料個位,最底o個層架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到!喺香港可以買少樣嘢喇,唔該哂!
      我喺香港辦年貨,你喺德國也辦年貨呀 :-)

      刪除
  6. 拜個早年先,恭喜發財、身體健康^^

    回覆刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!