網頁

Translate

2014年7月31日

雪梨炆排骨

近日天氣熱,買了幾款生果回來,其中有雪梨,雪梨夠甜,但不爽脆,食剩兩個,拿了去煮餸。

韓國人最愛用雪梨煮餸,我又喜歡韓食,即管試試吧。

無牛肋骨,豬排骨都無所謂啦,很想試個汁的味道,那就炆排骨吧!

材料及做法:

排骨1kg,出水,沖洗淨,備用。

雪梨2個,去皮去芯,切件;洋蔥1個切件;蒜蓉4粒;薑1大塊;全部入攪拌器打成蓉醬,備用。

調味料:豉油1湯匙,紅糖1湯匙,水半碗,老抽1茶匙。

燒熱鍋,下油,落排骨,加入蓉醬,加入調味料,大火滾後,轉細火,炆1小時至排骨淋;
然後,開大火,收乾汁液,即成。

做個涼拌青瓜,同吃,yummy!





炆煮的時候,傳出陣陣洋蔥味,好香呢。

汁醬很蓉,我倒出1小碗用作醮料,又可以撈飯吃。

味道甜甜的,是水果的甜,也很不錯啊。


9 則留言:

  1. 呢排一係又熱又曬,一係就落雨同焗,涼拌最醒胃呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個夏天似亞洲式夏季, 有幾天濕度超過80%, 唉...我啲濕疹又發作.

      刪除
  2. 煮呢個餸我用咗啤梨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時買啤梨架, 佢淋甜得多, 我會當生果食哂佢, 唔用黎煮餸喇.
      咁你幾時post個啤梨餸呀?

      刪除
  3. 呢個好得, 我又要放入我個 To-do list

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個易煮呀, 似肥媽, 將啲材料掟哂落攪拌機打.

      刪除
  4. 夏天食好不錯呢

    回覆刪除
  5. 真係唔錯,又簡單 :) 我通常用嚟煲雪梨糖水就算 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係貪佢材料簡單易做, 又唔駛次次用中式炆, 呢個都啱西人口味呀.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!