網頁

Translate

2012年8月10日

奶粉

今日whatsapp不停地叫:

"買唔到奶粉喎?!"

"超市話 要13號才有貨."

"係未初生奶粉呀? 我落樓下葯房問吓."

"我係呢區又試吓問吓啦!"

我心想: "唔係呀? 香港又搶奶粉! 我的小侄兒無奶吃? 怎辦?"

昨天新聞及今天各大報章報導, 食物安全中心發現, 某日本大牌子的初生嬰兒奶粉, 碘含量偏低, 影響甲狀腺功能, 損害腦部發展. 當局呼籲父母立刻停用有關奶粉, 及安排嬰兒驗血.

那麼, 較早前食用該牌子奶粉的BB, 現在大概已是1-2歲了, 又如何跟進呢?

這樣, 大眾又頓時恐慌起來, 掀起了一陣子的搶購潮.

不知事態發展如何?

希望這只是一陣子的漣漪, 兩三天後, 大眾也得平靜過來;

而其他生產商立即提高生產力, 彌補市場空缺;

政府及有關當局協助確保市場供應充裕, 不容不法商人囤積貨品, 提高價格, 從中獲利.

吸取了上一回的經驗, 我相信政府, 有關當局及各方面會適當而有效率地處理今次事件.

我也相信香港人是理智的.

沒有留言:

發佈留言

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!