網頁

Translate

2012年11月8日

蝦仁煮豆腐

每次去唐人超市買醬油, 麵食, 乾貨...等. 我必買盒豆腐回來.

本地超市也有豆腐, 德國出品的, 放在雪柜架上, 我食過. 但豆腐不夠光滑, 較粗糙硬身.

唐人超市買回來的豆腐, (如:下圖) 美國制造, 有不同等級軟硬程度, 我當然要軟豆腐喇.



另一主角蝦仁, 名符其實蝦仁, 好細隻啊! 其實, 我想買上次用來煮德國硬豆腐的蝦, 大隻有咬口.

既然來了細隻蝦仁, 於是我又加入細細粒的粟米, 細細粒的甘荀, 洋蔥粒及蔥花, 增加色彩, 豐富味道來, 很相配啊.

簡易汁料, 蠔油加點辣椒, 好配飯.



呢個餸都合德國人吃, 因為大家都愛多汁!

沒有留言:

發佈留言

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!