網頁

Translate

2014年1月17日

大蔥煙肉螺絲粉

喉嚨痛便想起要食通粉,較容易吞嚥。

家裡有螺絲粉,簡單煮個大蔥煙肉螺絲粉。

大蔥洗淨,白色部份切圈,不要綠色部份。
煙肉切條。

螺絲粉煮熟,瀝乾水,備用。
熱鍋,下油,爆香乾蔥,薑,蒜蓉;
下煙肉,大蔥,兜炒至出香味;
下水,雞粉,煮一會;
最後,下鹽調味。

湯碗放入螺絲粉,淋上大蔥煙肉湯,食得喇!是日加了幾粒肉丸同吃。


下鹽調味的時候,我要德先生幫忙試味,因為吃了喉糖,口有點麻。

鼻子卻很正常,大蔥煙肉一路炒,香味一路出。

大啖大啖吃起來,味覺也回來,真是簡單煮,惹味吃。



12 則留言:

  1. 大蔥綠色部份好多人唔要,不過我唔知點解,照食

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠色部份看來較老啲, 所以啲人唔食.
      既然你都照食, 我下次又試吓, 如果接受到, 就不用浪費食材了.

      刪除
  2. 簡單. 似似地茶餐湯意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個茶餐湯意, 很不錯, 不妨試吓.
      用大蔥(上海京蔥)炒餸,也很好食. 如: 炒豬肉,雞肉等, 最後才下大蔥兜炒至出味, 便上碟, 好香架.

      刪除
  3. 感冒令味覺失靈真係好慘!早日康復!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於完全好返哂啦! 呢幾日繼續用大蔥炒豬和雞肉, 味覺返哂黎, 好香好食呀!

      刪除
  4. 呢個我啱喎, 大蔥煙肉我都鐘意食

    回覆刪除
  5. 好番未呀?
    口喉痛唔煲粥食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食粥太熱呀,依家好番哂喇.多謝!

      刪除
  6. 希望你已經好番晒啦,
    大蔥我都好鐘意食, 原來仲有藥療價值, 多謝分享

    回覆刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!