網頁

Translate

2014年1月13日

生煎牛肉飽

近日腦袋常常蠢蠢欲動,一籠籠一碟碟點心不停轉......

豉汁鳳爪......休想耶。
做飽啦,叉燒包、叉燒餐飽......沒燒叉燒,何來做叉燒飽呢。

做過生竹牛肉......不如試做牛肉飽啦。做中式的,但不是蒸,而是生煎!

昨天已把牛肉醃好,絞好,放在雪柜裡,今天恰好用來做飽。

搓個飽皮先。

大白菜粉180克,依士1/2茶匙,糖1/2湯匙,鹽1/4茶匙,暖水70克,油半湯匙

大白菜粉及依士過篩,中間開洞,放入糖鹽,逐少加入暖水及油,把麵團搓至光滑,用保鮮紙蓋著,放室溫,發酵30分鐘;
麵團排氣,分割8等份;滾圓,用保鮮紙蓋著,放室溫,再發酵15分鐘;
每份捍開小圓塊,釀入牛肉餡,搾埋口,放在枱上壓平。

燒熱平底鑊,放入圓餅,先煎埋口一面,至金黃;
然後加入少許水,上蓋,焗煮5分鐘,水份收乾;
返轉另一面,下少許油,煎至金黃,即成。



也不錯,趁熱食啊!翌日,隔水蒸熱,飽飽一樣好食。


11 則留言:

  1. 呢個我鐘意食呀,你呢隻會唔會係麵粉整唔係太白粉?太白粉遇熱會變透明架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打錯字呀, 係大白菜麵粉, 我上載了包裝圖片. 在亞超買架.

      刪除
    2. 原來係咁!呢隻大白菜麵粉我度亞超都有,仲勁好賣,不過我未買過。除咗個色白d,同洋超d麵粉有冇分別?

      刪除
    3. 我無特別留意,但應該沒大分别。只是習慣做中式飽,就用大白菜粉; 做西式飽用洋超的麵粉。

      刪除
  2. 引到我想整喎. btw冇燒叉咪自己焗囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 超市唔係時時有一大舊梅頭, 多數件裝出售, 去肉店買, 又好貴, 所以唔係話想自己焗就焗呀.

      刪除
  3. 請教一下, 太白粉係咪即係豆粉呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打錯字呀, 係大白菜麵粉, 我上載了包裝圖片. 在亞超買架.

      刪除
  4. 咁多食得晒ma?俾個黎食下呀?hehe
    妳個邊有點心食ma?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度無點心, Hamburg會有, 所以見到英美澳加的blog友上茶樓食點心, 同香港的一樣, 好羨慕呀!

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!