網頁

Translate

2014年1月9日

Yahoo 交接

Yahoo Blog 已正式停止服務,成為歷史。

在過渡期間,大家都各施其法搬屋事宜。

最簡單方法是copy and paste,但有說Yahoo正式關閉後,圖也許會破,圖片會開不來,所以要改HTML碼。

避免麻煩,有人交由Yahoo或其它網站代勞,甚至交由專人代勞。

我寫blog數量不多,所以用了最簡單的方法copy and paste;都有擔心過會出現破圖現象。

昨天,在這新網站翻看我 copy and paste 的舊blog,圖片都一一出現,沒有出現之前懷疑破圖現象。

之前,我做了個yahoo blog shortcut,昨天我又嘗試一按個shortcut symbol,yahoo blog 再無法顯現了;奇怪的是......它會自動進入了我這個新 blog 畫面。

大家還有其它發現嗎?



7 則留言:

  1. 原來copy and paste work架.

    回覆刪除
  2. 我剛剛才開始寫, 而且出文好少, 但發覺blogger好多野唔識用, 聽其他網友話Yahoo Blog user-friendly好多, 可惜一切已成歷史

    回覆刪除
    回覆
    1. Yahoo blog 易上手好多,它間中會增加features, 幫我地執靚個畫面架。呢度樣樣都要自己執,自己砌,要懂電腦技巧先得。
      例如: Yahoo blog 有表情公仔提供,呢度無嘅,要自己import。

      刪除
  3. 我完全無將舊野搬過黎, 之前都有想過, 不過條懶筋未挑, 所以最後無做 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你有無做備份?如果備份左,都仲有個底,未至於乜都無。

      刪除
    2. 有呀, download 左啦, 都叫有個紀念啦

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!