網頁

Translate

2013年9月6日

午餐肉炒意粉

午餐肉是香港人至愛的快餐。

放湯滾一滾,或煎香來吃,一樣好味。

這樣既吸引又方便的快餐,我在這裡也找到啊!

總有一罐在家裡,應懶蟲之需!

想快又不想大制作,簡單炒意粉啦!

燒熱一鍋水,水滾,下意粉,意粉一軟,便熄火,加蓋焗8分鐘,瀝乾水,備用。

很多人不會跟足分鐘指示煮意粉的,因為,意粉會發漲,很淋。總之,大家都各自有一套方法。

接著,爆香蒜蓉,乾蔥頭,洋蔥,下意粉,落蠔油,豉油,老抽,糖,鹽,午餐肉,最後,還有自家種的青椒絲,辣辣地,我最愛。


自家種的辣椒














炒得快,食得更快,食完好暢快!


6 則留言:

  1. 香心姐姐, 我係ZIZI, 無左叫香心姐姐變左J.CHAN 好唔習慣
    我搬緊屋, 希望快點搬完可以過左中秋後寫新BLOG
    我都係鐘意食辣! 午餐肉真係好好味, 原來KÖLN 都有賣!!

    回覆刪除
  2. 終於有你消息!! ok, 等你新地址啊!

    回覆刪除
  3. 德國有冇出午餐肉架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買的是德國出架,好香好味架!

      刪除
  4. hello,初次到訪 =]
    你好叻啊,自家種的青椒咁大隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!今次好彩呀,可能今年夠陽光,仲長了很多隻添.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!