網頁

Translate

2013年9月23日

甜酸排骨

德國親友話,去吃中國菜,一定點甜酸排骨,好味。。。

警醒了我,真的很久沒做這道菜了(因為不喜歡開一鑊油炸,又要儲起二手油,翻用),其實,德先生很喜歡這道菜呀,好吧,是時候閞鑊了。

先買豬肉(這裡沒排骨賣的啊),買燈籠椒。見有菠菜,一定買啦(可遇不可求)。見有雞肝,大大隻,一盒有8件,買啦(想吃)。

豬肉洗淨,切大粒,用豉油,紹酒,糖,鹽,胡椒,水,薑蒜蓉,生粉,油,略醃。
燈籠椒洗淨,切件。
雞肝兩大件洗淨,灑上少許鹽,胡椒及紹酒。

甜酸醬汁:用茄汁,白醋,豉油,糖,鹽,水調至合自己的酸甜度。

用少許油,炒熟燈籠椒,下鹽,贊酒,撈起,備用。

燒熱一鑊子油(出現油泡泡),豬肉沾上蕃薯粉,落鑊炸至金黃,撈起;油翻熱,炸好豬肉回滾油,兜一兜,撈起,即成。












燒熱鑊,下油,爆香薑蓉,蒜蓉,下調好的甜酸醬汁,再下一粒華梅,煮溶。下雞肝,煮熟。燈籠椒回鑊,生粉水埋獻,即成。












炒碟蒜蓉菠菜。
菠菜有沙,所以要浸洗多次。
燒熱少許油,下蒜蓉,菠菜,少許糖鹽調味,炒至軟身,即成。











港式甜酸排骨是炸好的排骨匯入甜酸汁,醬汁剛好包著排骨,上碟。
除了排骨,可以用燈籠椒做配料,但不會有豬肝的。

我卻把甜酸汁和排骨分開,是因為德國人喜歡多汁;但太多汁,排骨會淋,不脆口;所以我要分開上。
煮好一湯碗甜酸汁,令我想起舊式酒樓煮的錦鹵雲吞,它的甜酸醬會有內臟,如;豬潤等;所以我加了兩個豬肝同吃。

生炸排骨確是好吃,內脆外軟。甜酸汁撈飯,不論你是何種人,港人或德人,都多添一大碗飯。

蒜蓉菠菜是我至愛,又香又多汁。:-P



8 則留言:

  1. 乜呢個時候你有新鮮菠菜架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 以往無新鮮架,只有雪藏! 今年見有,一見即買喇!

      刪除
  2. 我都好鐘意食,不過學妳話齋,係屋企整會好多油煙,所以都係出街食算

    回覆刪除
    回覆
    1. 廚房連自己(頭髮衣衫)都係滾油炸嘢嘅油煙味, 久久不散呀.

      刪除
  3. 炸得好靚丫, 個汁好錦鹵雲吞 feel

    回覆刪除
  4. 甜酸排骨都是我家老爺至愛!可是我很少炸嘢食,唯有等出年返香港至有得食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都期待返香港, 香港有很多美食等緊我啊!

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!