網頁

Translate

2013年9月25日

雞肝撈通粉

還有雞肝6大隻,想起深水埗馳名的豬潤麵。

我又東攪西攪的,來一個雞肝通粉撈。

燒熱一鍋水,下通粉,鹽,煮2分鐘,熄火,加蓋焗8分鐘,瀝乾水,備用。

燒熱鑊,下油,炒香洋蔥絲,撈起,備用。

燒熱油,炒香乾蔥片,蒜蓉,薑絲,下雞肝,煎香兩面,灑少許胡椒,贊酒,下蠔油,豉油,糖,鹽,水,煮至雞肝熟。雞肝撈起切粒。

汁液用生粉水埋獻,並加入粟米粒,洋蔥絲及雞肝粒回鑊,還有我喜愛的辣椒絲及芫茜。

上碟!












這個薑絲蠔油煮雞肝,好惹味呀!配滑嘟嘟通粉很不錯呀!

非常享受啊,yummy yummy!

不過,內臟都是高膽固醇,還是少吃多滋味啊!


12 則留言:

  1. 乜內臟我都唔食,都係咁高膽固醇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 內臟都值得欣賞架, 法式鵝肝醬, 港式牛什麵. 食少少, 無壞啦. 你咁決絕釘佢牌呀, 可惜!

      刪除
  2. 呢個係fusion菜wor

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象中法國人都食內臟, 有出名嘅鵝肝醬.

      刪除
  3. 肝類物體唔係我杯茶

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都怕食內臟, 皆因核突, 唔健康!

      刪除
    2. 我唔係怕唔健康, 唔知點解, 接受唔到陣味, 試過放左係口, 都吞唔落

      刪除
  4. 好似好香喎,我又試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦...你唔怕食內臟喎, 勁呀!

      刪除
    2. 唔怕架,都幾鐘意食tim

      刪除
  5. 我都好怕食肝,但肝醬就OK

    回覆刪除
  6. 原來淨肝是很少朋友啊; 肝醬就朋友多, 受歡迎多啲喎.

    回覆刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!