網頁

Translate

2013年9月19日

菠蘿炒雞

今天是農曆八月十五中秋佳節。

德國沒唐人街,沒中秋節日氣氛喇。至於月餅,唐人超市有傳統月餅,但不是我在香港食慣的品牌,我還是不吃吧了。

不過,我們有著同一個月亮,家中又掛起了數個紙燈籠,嘴邊哼著李白著名詩句:舉頭望明月,低頭思故鄉。不是很有中秋思鄉情懷嗎?

好了,好了,中秋也好,思鄉也好,都要開飯喇。

見有新鮮菠蘿,買了回家,由青擺到變黃,熟透,帶甜,切開一半做飯後生果,另一半用來煮餸。











用菠蘿做餸,雞是最佳拍擋。一隻雞,洗淨,斬開一半,再斬細件。









準備青紅椒各一個,洗淨,切件。

雞件用醃料:老抽,豉油,紹油,糖,鹽,生粉,油,薑蒜蓉略醃。

燒熱鑊,下油,爆香青紅椒,灑少許糖,鹽,贊酒,撈起,備用。

爆香薑片,蒜頭。下雞件,煎香兩面,贊酒,下調味:蠔油,豉油,糖,鹽,少許水,(雞會自動出水,不用加太多),加蓋,煮數分鐘至雞熟。

最後,生粉水埋獻,青紅椒及菠蘿回鑊,兜勻,上碟。












好味呀!

祝大家中秋愉快,追月健康!



9 則留言:

  1. 多謝! 祝中秋和諧!賞月浪漫!假期称心!

    回覆刪除
  2. 今晚密雲,我看不見圓月。不過,望見燈籠都一樣開心。中秋及追月愉快!

    回覆刪除
  3. 中秋快樂!菠蘿雞很吸引!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 追月愉快!最開心係用新鮮菠蘿炒!

      刪除
  4. 唐人超市個D月餅, 我都唔敢買丫, 我都有幾個紙燈籠, 其實我最想帶個楊桃燈籠過去

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果得,你真係要運過去呀!係個邊無架. 獨一無二,每年中秋,你必定勁開心呢!

      刪除
  5. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  6. 妳可以自己做月餅ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地掛住搬博,無心情又無時間做,要等明年囉。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!