網頁

Translate

2013年9月20日

蜜汁燒雞、雞油菇

雪柜裡還有半隻雞。

先混個醬料,用叉燒醬,海鮮醬,豉油,糖,鹽,水,調較至合自己口味。然後塗勻雞內外,醃過夜。

現在時令蔬菜,首選這種菇菇,Pfifferlinge;中文稱雞油菇。現在當造,就買些回來配燒雞喇。菇菇不用洗,用菇菇刷,刷走泥塵就可以了。









預熱焗爐後,雞放上架,用220度上下火,焗30分鐘。有多餘醃雞汁煮熱做醮汁。

燒熱水,坐融蜜芽糖,塗上雞面,焗多5分鐘,待涼,斬件。

燒熱平底鑊,下橄欖油,下雞油菇,兜炒至軟,下黑椒碎及鹽調味。











燒雞呀,燒雞呀,好有BBQ feel 呀,好sweet 呀!
菇菇,香又爽!


10 則留言:

  1. 我用呢種菇煮risotto架. Btw Pfifferlinge我呢邊叫Eierschwammerl.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都發覺奥德文同德德文不同喎。Aprikose->Marille. 仲有我上次過來旅行,収銀同侍應称呼我們duzen, 我呢邊Siezen.

      刪除
  2. 99用呢種菇黎煮Pilzragout

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是在99家吃過pilzragout, 好味。不過,我自己沒煑過。

      刪除
  3. 回覆
    1. Hehe, 唔駛流口水,你在法国有大焗爐,得閒燒隻脆雞同老公仔撐吓枱脚啦!

      刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝,我間中就望吓隻燒雞架喇,我怕焗燶,無飯開 :-P

      刪除
  5. 聽講雞油菌好有益 , 特別對眼睛和皮膚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來雞油菌咁有益,趁當造要食多啲.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!