網頁

Translate

2014年7月18日

磨豉醬炆豬手

我於兩年前在一間中超買過一款磨豉醬。吃畢後,我多次往該店去,但已不再有售;於是,往另一間規模較大的中超去,也找不見它。

這裡的中超、亞超對這個品牌一點也不陌生,他們採購各款醬料都是來自這品牌的,如:蒜蓉豆豉醬、黑椒醬、叉燒醬、四川豆辦醬、柱侯醬.....等,為何就是缺少了磨豉醬呢?

那間大中超有網址的,於是,儘管一試,農曆新年前,寫了一封電郵給他,提議他們道:磨豉醬也是中國人愛用的烹調醬料之一,如方便的話,可考慮採購。

之後,我回港去了。在香港,我也四處找找,也不見它。

回德國後,到大中超入貨,我看見它,找到它呀,就是它喇:

不知是否那封電郵效應,或是事有湊巧?

開心買到磨豉醬,用心炆個靚豬手。

做法:
豬手用薑、蔥出水,待用。
爆香薑、乾蔥,下豬手煎一煎。
隨即加入花椒、八角、香葉、磨豉醬2大湯匙、2碗水及1小粒冰糖,大滾後,轉細火,炆1小時,熄火焗30分鐘。
再開火,炆30分鐘(豬手離骨,即是夠淋),加入紅蘿蔔,再炆30分鐘至蘿蔔淋。
最後,鹽、糖、豉油調味,即成。
可用生粉水埋獻,或開大火收緊汁液。

豬手切件,開餐喇!





8 則留言:

  1. 到e+我都未知乜o野係磨豉醬

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數用來炆豬肉嘅。你都係繼續專研賓賓菜啦。

      刪除
  2. 磨豉醬買唔到可以自己溝:豆醬/麵豉+生抽+老抽+麥芽糖+酒

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆醬/麵豉又真係容易買過磨豉醬。

      刪除
  3. 我媽都鐘意用佢黎蒸排骨, 好味!
    可能真係你封信有效, 叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 一試無妨,都無期望,就有希望。

      刪除
  4. 係香港唔見有咩個包裝喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻酱在中國制,由英國入口,分銷到歐洲,所以香港沒售囉。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!