網頁

Translate

2013年10月23日

燒肉

見到有磚靚腩肉,想到要食靚燒肉。

之前做燒肉,皮要乾身,燒得脆身。

看過肥媽食平啲,皮都可以沾水的,我又來個大測試。

肥媽在節目中,講得快時,做得又快;烤焗時間無一定準則,她說靠雙眼去做。

根據我記憶和理解所得,我的做法如下:

豬腩肉700克,用叉刺豬皮無數小孔,用粗鹽搓勻豬皮,並用大量粗鹽醃豬皮,加少許水於粗鹽上,豬皮向下,放入膠袋,讓豬皮吸水,放入雪柜,3小時後,或過夜。

取出豬腩肉,用水沖去豬皮上的鹽,用廚紙索乾水。

放入已預熱的焗爐,用220度火,焗1小時,至皮脆金黃,即成。

出爐,斬件









開飯喇!












我聽到德先生在吃燒肉皮啊!

測試成功,合格滿意!


吃剩了數小件,翌日中午,從雪柜取出,煎一煎,加個炒飯底,又開飯......













豬皮......依然脆卜卜的!



12 則留言:

  1. 你有冇點醬食呀?

    回覆刪除
  2. 正過D德國鹹豬手啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國咸豬手都好食嘅,不過太大隻,一班朋友分食,就無咁濟。

      刪除
  3. 嘩!靚過燒臘檔那些啊!!!點些芥辣。。。。真係美味到極!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返香港食碗燒肉飯,我揀去太興,水準較穩定; 其他燒味檔時好時壞嘅,靠唔住。

      刪除
  4. 見到都流口水啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有無試焗呀,都唔太難,最緊要舊肉靚呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔知係未天氣涼,啲人鐘意用焗爐煑食。

      刪除
  6. 回覆
    1. 依家燒肉又可以用光波爐燒,所以好多人都自己燒。你得閒都燒舊,慢慢嘆啦。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!