網頁

Translate

2013年10月17日

Tagine 羊膝

不用探奶奶的星期六(12號),我倆出去市中心,大型商場超市,買餸回家煮飯仔。

星期六人多車多,人人逛街行公司。我習慣了香港繁忙熱鬧,所以不覺繁擾;相反,開心的是人人開心上街去,不是平日的冷冷清清,又食又買,氣氛熱鬧。但德先生覺得不是味道兒,想快快逃離人群,擠出繁囂。


我們在大型超市買齊了煮飯仔材料及其他日常食品,便回家去了。

我們參考這本 Tagine 食譜,炆了一鍋子羊膝。












材料有羊膝700克,2個蕃茄切小粒,2個洋蔥切小粒,Ras el Hanout 孜然粉1湯匙,Harissa 哈里薩辣粉1湯匙,Saffron 番紅花少許,Dates 棗子12粒,蜜糖2湯匙,黑胡椒粉,鹽及水250毫升。

首先,燒熱鍋,下油,略煎羊膝,下哈里薩辣粉,孜然粉 ,番紅花,下蕃茄粒,洋蔥粒, 下水,上蓋;

蓋頂注入冰水,細火,炆75分鐘,至羊膝淋。












然後,下棗子,蜜糖,炆多15分鐘 。

最後,黑胡椒及鹽調味,即成。











我們棄Couscous,還是配飯,合我倆口味!

我喜歡太極式分開飯和餸上碟;而德先生喜歡羅漢式上碟。











一個既愉快又自由的週六晚!



12 則留言:

  1. 王子又係興羅漢式上碟,仲要堆到座山咁高

    回覆刪除
    回覆
    1. 羅漢上碟,然後兜亂食,索哂啲汁,好味啲喎;即係我地叫豉椒牛肉炒河,兜亂上,唔該。

      刪除
  2. 分開飯和餸賣相好好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食得慢, 一路食一路撈汁,唔駛啲汁浸到啲飯淋哂; 男人三扒兩撥就食完,咁就無所謂。

      刪除
  3. 嘩!LC的Tagine我曾經想買,但又唔識用
    想問下妳,妳是否住慕尼黑嗎?

    回覆刪除
  4. 我成日放極汁, 都覺得 couscous 好乾

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鐘意食飯多過couscous.

      刪除
  5. 其實同普通煲真係好大分別嗎? 我只覺得好難收藏呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個Tagine富地方色彩, 我煮食之餘, 又作廚房裝飾用. 可當普通鍋子煎炸炆用, 不過它沒有手柄和蓋柄, 要小心熨手啊.

      刪除
  6. 我都係鍾意白飯多D,couscous我覺得有陣味。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係食唔慣couscous, 都係“靚仔”啱胃口啲。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!