網頁

Translate

2013年10月3日

蕃茄白酒燉雞翼

喝剩了的白酒,最好用來煮餸。簡單又好味!

可以買全雞斬件,或買雞脾雞膇去骨(這裡沒雞扒買哦,要自己起骨,多點功夫囉,香港真是多麼的很方便呢),最後,我買了雞翼。

然後,買蕃茄;哈,竟然有白菜仔(第一次見呀),即買啦。

開工:
雞翼洗淨,抹乾水,用豉油,糖,鹽,胡椒,生粉略醃。
洋蔥切件(很刺眼,必留兩行眼淚)。
蕃茄洗淨,切細件。
薑、蒜頭刴蓉。

燒熱鑊,下油,爆香洋蔥,備用。
燒熱鑊,下油,略煎雞翼,備用。
爆香薑蒜蓉,加入蕃茄,放上雞翼,下白酒1杯,加水至雞翼處,不用過面浸著(因為雞已略煎及易熟,並會出水)。
滾起,上蓋,細火燉20分鐘。
下鹽調味,即成。

加料!放多兩條白菜仔,用湯汁灼一灼。

起筷!












蕃茄放入白酒一起煮,有蕃茄湯風味又有白酒香,又香又甜,最佳拍擋!


6 則留言:

  1. 我呢度土耳其人雞檔有雞扒架. 但係我都係prefer自己起骨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未去過土耳奇肉檔啊。如果本地超市都有雞扒就好囉。

      刪除
  2. 我覺得呢度d雞翼好細隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,雞翼太細隻,無肉食,食得唔夠暢快,但又恨食哦。

      刪除
  3. 已經好耐無食雞翼

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你都啱食雞翼,要趁離港前,食多啲喇。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!