網頁

Translate

2013年10月8日

蘿蔔炆豬手

有靚豬手,又有白蘿蔔,一於做個白蘿蔔炆豬手。

豬手去毛,洗淨。
鍋內注滿水,下一大片薑,下豬手,開火,把豬手出水10分鐘;撈起,沖水去雜質,備用。

(講開去毛,在這裡買全雞,或是雞脾,或是雞翼,都去不淨雞毛,我一定拔掉,真是拔到手攰啊。一次,在德人家裡吃飯,她焗全雞,端出來的脆雞,雞皮還黏著一撮撮毛,頓是一個個問號在腦中,她看不見?還是懶?還是不知要洗淨,包括拔毛呢?)

白蘿蔔刨去皮,切件。
燒熱一鍋水,下白蘿蔔,煮30分鐘至淋,瀝乾水,備用。

燒熱鍋,下油,爆香蒜頭、薑片,下豬手略煎表面,贊酒。

加入調味料:老抽1湯匙、蠔油2湯匙、八角2粒、花椒1小茶匙、香葉4片、冰糖1中粒、水要蓋半隻豬手,煮滾。

轉中火,炆豬手2小時,至豬手淋(期間翻轉豬手3-4次)。

豬手取出,切件。

白蘿蔔加入鹵水湯煮滾,下鹽調味。

可用一份量鹵水湯,用生粉水埋獻,淋上豬手面。

趁熱起筷!












豬手、白蘿蔔、鹵水,真是極佳配搭!

其餘鹵水湯,儲起放冰櫃,下次翻用。



10 則留言:

  1. 嘩!好正呀!咁在德國買豬手會唔會好易?
    我呢度都要幫雞拔毛呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 買豬手好易呀,因為德国出名吃咸豬手,炆、焗兩種食法,—隻很大架,我看見已飽,德国人可以吃光哦。我還是愛中式食法。

      刪除
  2. 呢個正bor! 豬手去毛可以用火槍,快好多
    雞我响超市買,冇毛喎,你响肉佬度買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都响超市買架。我附近間肉檔只買牛同豬。

      刪除
  3. 正過德國豬手多多聲
    妳老公鐘意食呢款豬手嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 他都愛吃,但又怕脂肪囉。佢話蘿蔔都好好味。哈哈…似足我們香港人呀。

      刪除
  4. 個鹵水可以再用, 正丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次在舊鹵水加小小新料,如是者,不斷循環再用,到我老了,就成為陳年鹵水…hehe

      刪除
  5. 我時時都幻想雞都去做激光脫毛就好囉. kakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 激光脱毛,夠乾淨呀。但我唔敢食喎,驚中輻射毒哦。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!