網頁

Translate

2013年10月29日

魚翅瓜湯

巡Blog曾見海外網友煮魚翅瓜,話說味道似冬瓜,纖維似魚翅,因而取名魚翅瓜。

我喜歡食冬瓜,清甜消暑。夏季時,見香港網友食冬瓜盅。。。垂涎三尺啊!

在這裡,確難找到個冬瓜,所以想起魚翅瓜!

臨近萬聖節,超市有很多橙色大南瓜,有煮餸用的,也有整古作怪的。

轉身一望,牌仔寫道:Spaghettikürbis......這就是我要找的......魚翅瓜嗎?

它不是那個誇張橙,外皮白綠色的,跟平常的瓜沒大分別。









上網查看做法,有西式做甜品;有中式做湯,加雞、排骨...等同煲。

中國人還是喜歡做湯呢!

材料:魚翅瓜,乾堯柱,東菇,蝦乾,薑片,蒜蓉,乾蔥,香芹

魚翅瓜先一開二,隔水蒸15分鐘,用匙刮去籽及囊;
然後,把肉刮出,備用。










乾堯柱用水,加少許糖及紹酒浸,並隔水蒸15分鐘,備用。

東菇,蝦乾用水浸軟;東菇切條,蝦乾切粒,備用。

熱鍋下油,爆香薑片,蒜蓉,乾蔥,下東菇,蝦乾,堯柱,灑少許鹽,贊酒,加入清水及浸料水(東菇水,堯柱水),加雞粉,鹽調味,魚翅瓜肉回鍋,灑上香芹,即成。













魚翅瓜本身味淡,但含大量水份,肉淋帶爽,不失為一道靚瓜湯。



12 則留言:

  1. Spaghettikürbis我度仲未見過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係Rewe買的。我見你都買到小棠菜,魚翅肉應該快有架喇。

      刪除
    2. 哈哈其實我都係估你响Rewe買架,佢又真係多啲另類菜賣。等我又巡密啲先!

      刪除
  2. 我都google咗魚翅瓜即係Spaghettikürbis (希望奧地利人唔會有另一個叫法啦) 唔知我呢度有冇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 認吓個樣,密切留意蔬菜類個架,不容錯過。

      刪除
  3. 我媽都鐘意煲魚翅瓜冬孤紅蘿蔔齋湯, 加少少夜香花, 清清地,好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 落左夜香花,香好多。我無夜香花,但可以跟你媽媽落紅蘿蔔,甜甜地。

      刪除
  4. 可以扮下冬瓜,頂下癮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 在這裡,多水的瓜類唔多,最叻係翠肉瓜和南瓜,有魚翅瓜,真係要快手買呀。

      刪除
  5. 我係香港時, 都無食過呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 都無食過冬瓜呀?咁失策呀。冬瓜要夏天返港才有得食喇。

      刪除
    2. 妳地個邊都有得買呀?
      我印象中好似冇食過呢

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!