網頁

Translate

2013年10月31日

咸魚洋蔥炒意粉

懶煮飯時,除了想起罐頭,我還會想起它......咸魚洋蔥炒意粉。

剛來到德國生活時,我見過德先生煮這道菜,我才認識了它。我沒想過咸魚和洋蔥也可以炒出意粉來。他說還可以加橄欖及灑上香草;可是,我對橄欖沒大喜好呢。

主角是鬼佬咸魚,只要家中常備一樽,就有得食喇。這是沙甸魚仔,浸在鹽水裡。












把咸魚仔,沖沖水,切小粒,備用。
意粉煮熟,隔去水,備用。
洋蔥切絲,備用。
蒜頭刴爛、乾蔥頭切片,備用。

平底鑊,下橄欖油,下洋蔥炒至軟,下蒜蓉、乾蔥片炒香,下沙甸魚粒,下意粉,兜勻,灑上黑胡椒及辣椒絲,即成。






















簡單、好味......又一午餐!


12 則留言:

  1. 咁有冇用佢煮咸魚雞粒炒飯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係咸,但唔夠我地啲曬乾咸魚咁香架。

      刪除
  2. 鬼佬咸魚,未食過, 係軟身(即係好似罐頭沙甸魚咁) 定係好似中式咸魚咁硬的?

    回覆刪除
  3. 我屋企仲有一樽,不過我通常買油浸嗰隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 你樽鬼佬咸魚做pizza餡料都得呀。

      刪除
  4. 我都未食過呢隻咸魚

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度應該都有架,留意吓。

      刪除
  5. 有冇試佢黎煮中式野?

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚香茄子,夠咸唔夠香哦。

      刪除
  6. 原來係鬼老咸魚...我仲以為妳老公咁勁,用中國咸魚炒意粉:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔食中國咸魚,但食魚香笳子,儍佬黎架……hehe

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!