網頁

Translate

2013年11月26日

蘋果批

到了蘋果季節,又想起蘋果批。

每次去Schloss Dyck,都買兩大袋5公斤重蘋果回家。飯後一蘋果,醫生遠離我;飯後一件批,身心更飽滿(多了些魔鬼卡路里)。

蘋果批都有很多款式:有開放式的,蘋果一片片舖面;又有餅盒式的,蘋果餡上加餅皮蓋著,我就是喜愛後者 Gedeckter Apfelkuchen.

上年都有試做,今年已做了兩次喇。

餅皮:低筋粉350克,發粉半茶匙,牛油200克,雞蛋1隻,糖90克,雲尼拿糖1小包
餡料:蘋果1kg,砂糖25克,肉桂粉半茶匙

餅皮用的所有材料放入大碗內,用攪拌器攪勻;然後用手把它按壓成一團(手及工作枱上,灑上麵粉);用保鮮紙包著,放入雪柜一小時。

蘋果去皮去芯,切粒。用小火,把蘋果微微烘暖,熄火,加入砂糖和肉桂粉,拌勻,備用。
(如果喜愛提子乾,先把提子乾用水浸軟,瀝乾水後,加入一同攪拌)

餅皮從雪柜取出,切三份一(此是餅面)用保鮮紙包著。
其餘三份二(此是餅底)搌開,要較餅底還要大,至可以圍邊。
餅模塗上牛油,及在模底灑上麵粉;舖上餅底連周邊,用叉在餅底插小孔。
倒入蘋果餡。
搌開三份一之餅皮,舖在蘋果餡上面,壓合邊口。

放進已預熱的焗爐,200度,上下火,焗50分鐘。

出爐10分鐘前,可在餅皮塗上蛋液。

出爐,放涼,脫模!



一看就知亞荗整餅,真難看的外觀呢;餅皮的確有點難度架,但我獨愛這款餅皮啊!

香噴噴,合口味,食得好滋味!



10 則留言:

  1. 呢排蘋果平,整Apfelkuchen嘅好時辰

    回覆刪除
    回覆
    1. 我很喜歡麥記的蘋果批,來到德國,蘋果多,食譜又多,咁就動手自己焗喇。

      刪除
  2. 今日我食咗個中間係蘋果蓉o既蘋果批

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己試下焗啦。我鍾意粒粒肉架。

      刪除
  3. 我都鍾意呢款餅盒式的蘋果批多過開放式, 因為先食到甜餅皮再來微酸的萍果再食到少脆的甜餅底, 好滋味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會來德國一定要食蘋果批呀,蘋果產量多,甜品又聞名,蘋果批是首選呀。

      刪除
  4. 好香丫,我鐘意食批底多過D蘋果饀:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣凍,最好開焗爐,焗批氣味充斥廚房,心情都靚啲。

      刪除
  5. 我家中某人都整左呀, 不過有人話失敗之作, 等佢自己自作自受, 一個人食哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 無理由失敗架喎,最多樣醜啲,味道應該可以嘅。小心詭計,佢想獨食呀,下次,有理無理,都試番一件先。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!