網頁

Translate

2013年11月7日

紅棗東菇炆雞脾

煲湯用開紅棗,又想起煮餸也可以。

而且,紅棗可以在唐人超市買,已去核的,又大粒;不用由香港帶回來,那就不用慳著用。

雞脾洗淨,斬件,用老抽,豉油,紹酒,糖,鹽,薑蓉略醃。
洋蔥切件。
東菇,紅棗,腐竹,雲耳,分別用水浸軟。
薑片,蒜頭,乾蔥片,備用。

燒熱鑊,下油,爆香洋蔥,備用;
下油,煎香雞兩面,備用;
爆香薑片,蒜頭,乾蔥片,下東菇及雲耳兜炒,加水及東菇水,紅棗,腐竹,蠔油及糖,炆20分鐘至東菇淋;
加入雞脾肉及洋蔥,煮8分鐘至雞脾肉熟透;
下鹽調味,即可。














這個東菇炆雞脾,加了幾粒紅棗,汁液也幾分濃調,可不用埋獻;此外,汁液夾著紅棗的香甜,特別吸引。

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 紅棗已給我煮到溶哂喇, 個汁好味啲架.

      刪除
    2. 紅棗溶晒?個汁咪好甜囉
      妳D紅棗係咪有核個隻呀?

      刪除
    3. 我用三幾粒紅棗煑,不太甜,可以落少啲糖囉。紅棗要去核架,買無核紅棗啦,慳功夫呀。

      刪除
  2. 唔知啱唔啱使
    http://www.oldamsterdam-gratisprobieren.de/

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈…有人吃芝士,但嫌退款少喎。

      刪除
  3. 紅棗可以用來蒸送, 我蒸腐竹會用紅棗金針雲耳羌茸, 或者煮羅漢齋都加紅棗, 我媽就用來紹興酒紅棗蒸蝦, 或紅棗木耳紹興酒蒸雞 等等, 都好好味架

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 好多紅棗菜式, 謝謝! 用紅棗做菜,單憑想像,有點怪怪的. 試過以後, 方知如此好味道.

      刪除
  4. 我都帶左大包來, 以備不時之需

    回覆刪除
  5. 冬天食呢個正!又好味又滋補

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅棗是女仕們基本進補恩物,真是價廉物美,大家都—齊進補啦!

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!