網頁

Translate

2013年11月27日

蛋撻

焗蘋果批,剩了少許餅皮,醒起彭定康都愛吃的港式蛋撻......

馬上拿來幾個蛋撻模,塗上牛油;

開個蛋水:雞蛋一隻,糖25克,牛奶25毫升,水90毫升, 細火全部混合煮溶;

蛋撻模塗上牛油,舖上餅皮,注入蛋水,八成滿;

預熱焗爐,用230度火,焗12分鐘至撻邊金黃;蛋水漲起,就一定要熄火出爐。



細細個,一小口的,不太甜......

真開心,住到老遠處,也吃到香港美點。

今晚食得飽時,又開心......開始茫想:

如果有香港人在科隆大教堂條步行街,開個小店子,專賣蛋撻和雞蛋仔,會否大受歡迎呢?


11 則留言:

  1. 正呀! 引到我都想整. btw雞蛋仔我估OK. 蛋撻未必. 好似我有個friend話佢接受唔到食甜o既蛋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都做喇,整蘋果批時,整埋蛋撻。蛋撻最好即日吃清,唔做得多,所以整蘋果批,偷半隻蛋汁過來開蛋水,焗幾隻,自己歎。

      刪除
  2. 我反而覺得蛋撻、椰撻會受歡迎,呢度啲人鐘意較重身嘅甜點

    回覆刪除
  3. 蛋撻和雞蛋仔, 真係算香港特式小食, 仲要加埋魚蛋腸粉, 相信洋人會覺得新奇,
    不過你地冬天咁凍, 無乜人行街, 一年唔通淨係做三季生意?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果做到三季,生意又好,掂架喇。因為呢度有雪糕店做一季添乍,生意好好,我們也常幫襯,其餘時間關門大吉架。

      刪除
  4. 回覆
    1. 搵日出手整啦,呵呵...向友人show下quali。唔難做,我第一次整乍。

      刪除
  5. 不如妳係德國開舖,賣港式蛋撻、菠蘿包啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁看得起我呀, 可惜, 我退左休喇 ;-P

      刪除
  6. J. Chan你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建構一個屬於香港人的講玩講生活平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    電郵: info@seewide.com

    回覆刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!