網頁

Translate

2013年11月5日

羅漢果煲豬肉湯

有時買了豬扒回來,豬扒連著少少骨頭,我把它連少許肉切下來;這樣,食無骨豬扒會方便些;骨連肉部份就用來煲湯。

這裡,天氣經常乾燥,晚上,有點乾咳,用香港帶回來的羅漢果,煲個中式湯潤一潤。

豬骨,羅漢果半個,螺片4塊,紅棗6粒,薑2片,水3湯碗半.
煲2小時, 下鹽調味。













甜甜地好潤好飲,豬肉軟淋,還有螺片,醮少許豉油,全部吃光。

剩餘半個羅漢果,我用1公升水,中火煲20分鐘,熄火,焗10分鐘,當茶水飲用。




11 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個我都想問呀

      刪除
    2. 呢個湯佢又飲喎...甜呀! 可能Li J 王子都飲架. 奧國王子啱唔啱飲就唔知喇.

      刪除
  2. 你這個 "豬扒兩食" 好煮意呀! 贊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝! 轉彎位黏住啲肉,較難起骨; 最好用黎煲湯, 肉淋自然離骨, 食得乾乾淨淨, 無浪費呀.

      刪除
  3. 我有童年陰影, 好怕羅漢果湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 羅漢果好有益架, 最啱煲中湯. 有什麼童年陰影, 開個Blog寫吓, 話我地知啦.

      刪除
  4. 羅漢果係咪香港帶過去架?
    我都好鐘意飲羅漢果煲的湯,因為好甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 香港帶過來架. 呢度唔覺有得買.

      刪除
  5. 我成日煲羅漢果水,但係未煲過羅漢果湯,等我得閑試吓先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿媽教我煲湯落少少羅漢果, 甜甜地, 好飲又有益.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!