網頁

Translate

2013年11月18日

栗子炆雞脾

秋風起,香港人很喜歡用栗子煲湯,炆煮餸菜。

我這裡也有栗子賣,生的、熟的都有。前陣子見網友買了真空包裝熟栗子,我又不妨試吓。

這樣一盒真空包裝栗子。









主要材料:栗子,東菇和雞脾。
起鑊料:薑片,蒜頭,乾蔥片。
汁料:蠔油,水。
調味:豉油,糖,鹽,生粉水

東菇浸軟,切件;
雞脾洗淨,索乾水,斬件;老抽,紹酒,豉油,糖,鹽,生粉略醃。

燒熱鑊,下油,略煎雞件兩面,備用。
燒熱鑊,下油,爆香薑片,蒜頭,乾蔥片,東菇,下栗子,贊酒,下水,加入蠔油,煮一會至東菇淋。
然後,加入雞件,煮3分鐘,生粉水埋獻,下蔥段,即成。













入秋以後,在街頭也有小販賣炒栗子。但不像香港的邊炒邊賣,一隻大鑊,一隻大鏟,兜呀兜,十足鑊氣。

這裡的是這樣一小檔子,炒好的栗子放在前方箱子裡;












他坐著的那一邊是炒栗子的熱鐵板和炭爐;既炒栗子又取暖。











10 則留言:

  1. 今年我仲未整栗子炆雞.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都好努力做你的芝士蛋糕, Loco Moco. 秋冬漫長, 慢慢黎啦.

      刪除
  2. 香港啲炒栗子好味過呢度啲好多呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係呀, 香港啲栗子粒粒肉呀, 呢度嘅乾瘦燶, 我都食過呀, 陰功!

      刪除
  3. 我都整咗2次喇,真係好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁快手! 有熟栗子買, 方便呀, 我都會encore嘅.

      刪除
  4. 栗子真係好好食, 除了煲湯炆煮餸菜, 仲可以整甜點糖水蛋糕,
    真空包裝熟栗子又真是方便, 唔駛剝殼除左d"衣", 慳好多時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 慳功夫, 慳時間, 而且粒粒圓大, 無壞嘅.

      刪除
  5. 有真空栗子買?真係好啦,唔駛"meet"到手都痛
    先個排我炆栗子,"meet"左磅半好辛苦丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係怕買生栗子要剝, 炆煮時間又長, 所以買熟嘅.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!