網頁

Translate

2013年12月11日

焗豬扒飯

想消耗掉幾塊芝士,久違了的焗豬扒飯即時浮現。

不用多說,這裡一定沒有這款港式快餐名菜;不過,在港人廚房不時也見出現;即是說,要自己動手做喇。

這個快餐名菜是要炒飯底的,我又想偷懶,腦袋即時響鬧(小時,父母常道):做事不能虎頭蛇尾,要做就要貫徹到底......好吧!

打蛋,下鹽,炒飯。
煮個蕃茄汁:爆香薑片,蒜蓉,下蕃茄(切粒),加少許水,豉油,糖,鹽調味,生粉水埋薄獻。
豬扒拍鬆,用紹酒,豉油,糖,鹽,生粉,薑蓉略醃;上蕃薯粉,煎熟。

焗玻璃兜內,舖上炒飯,放上豬扒,淋上蕃茄汁,加入幾件蕃茄,再舖上芝士。

放入已預熱焗爐,220度,焗20分鐘至微焦,出爐。



用蕃茄做了個蕃茄湯,同吃。

一邊吃著焗豬扒飯,一邊聞著蛋炒飯的香,很實在的嚐著焗豬扒飯,這正是焗豬扒飯的味道;可幸,給他倆鬧醒來,不然,偷懶就徒勞無功喇!


10 則留言:

  1. hehe,咁啱我都打算過兩日整焗豬扒飯呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔奇呀,呢啲經典快餐,人人都想食,一定要出手喇。

      刪除
  2. Nice! 你果碟比一哥仲靚, 仲真材實料, 同事話而家一哥果d好大塊係骨頭,
    咁樣焗豬扒飯係唔係真係好港式食法? 德國人係唔係唔會咁樣整豬扒飯架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實,上汁加芝士再焗是西式做法,不過,炒飯加炸豬扒則較中式,這道菜給餐廳、茶餐廳、快餐店取用,好味及大受歡迎,就成為港人經典頭號快餐名菜喇。我這樣演譯它的成名路,應該都合情合理卦。

      刪除
  3. 呢個簡直係一一哥豬扒飯, 靚過大X樂多多聲

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞。我地私房菜做—兩個係容易過佢地大製作嘅。

      刪除
  4. 引得我又想整添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 整喇,—次過醃多幾塊豬扒,今日茄汁焗,明日洋葱汁,後曰蒜蓉汁,大後曰黑椒汁,多種不同食法,唔駛咁悶呀。

      刪除
  5. 妳今晚餐飯好岩我丫,有冇食剩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. —粒飯都食光呀。一路食,以為自己食在香港,幾有風味呀。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!