網頁

Translate

2013年12月9日

炆野肉 Wildragout

入冬又是食野味時候,香港人食蛇、羊、臘味......等。

在德國也有野味食,如:野豬、野鹿、西方狍(小鹿)......等,最常做法是炆燴。

周末在家,我倆入廚煮飯仔喇。

首先,去肉檔買野肉,肉檔已切成一粒粒,回來沖去血水及索乾,即可烹用。西餐配料特別多,又要去大型超市買配料和菜。當然,又順道逛逛商場,感染下節日氣氛。

天開始黑喇(下午三時半),要歸家開工喇,炆煮需時啊。

燒熱鍋,下油,炒香煙肉,煎香野肉,下鹽及黑椒粉,爆香洋蔥粒,下麵粉,丁香,百里香,高湯,上蓋,慢火,炆1小時半;最後,下磨菇,黑加倫子醬及砵酒,鹽調味,即成。

另外,煮了意粉及小椰菜同吃。



充滿冬日氣氛,食飽飽,感覺特別溫暖。




14 則留言:

  1. Wildragout o係餐廳食過. 好味!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是在餐廳食過,好淋唔鞋,所以自己又煮吓。

      刪除
  2. 野味同火雞我都唔食架

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟牛肉豬肉差唔多,唔怕喎。

      刪除
    2. 除咗兔其他我都唔怕,兔太可愛我唔忍心食。
      奶奶整d野味同火雞勁鞋,食過幾次怕咗。
      王子lur我煮鹿比佢食,我麻麻想咋。

      刪除
    3. 可能奶奶炆煮時間唔夠長呀。我估你煮鹿肉會淋過奶奶煮的。

      刪除
  3. 我地入冬都食左幾次炆野, 食完真係暖笠笠

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過你在古董火爐上煑食,真是暖笠笠; 打邊爐仲正呀!

      刪除
  4. 野味係真的是"野", 不是"養" 的? 唔知原來德國人都喜歡食野味, 我仲以為只有中國人才喜歡

    回覆刪除
    回覆
    1. 真是“野”味黎架。外國人笑說中國人食狗肉、蛇…等; 歐洲人食兔、馬; 各有所好啫。

      刪除
  5. 咁妳今餐煮個D係乜野野肉呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 已切粒嘅肉,佢無寫是什庅肉,我地去買叫野肉,佢就磅俾你。

      刪除
  6. 回覆
    1. 肉味濃架,但就不是羊的羶。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!