網頁

Translate

2013年12月17日

食在土耳其Imbiss

今午我和德先生去辦理完公務後,順道在附近吃過午餐,他才返回工作去。

我們去了土耳其餐廳。


先來土耳其麵飽Fladenbrot。

在blog友中,聽聞土耳其飽好味。終於嚐到了。
這款麵飽皮薄,外脆內軟,很不錯。

我們選了buttermilk 和土耳其茶。土耳其茶對中國人絕對合心意,大家都是以茶為敬。我覺得土耳其茶,沖濃一點,可以用來沖我們港式奶茶。

還有茄子免治肉和芝士焗羊肉蕃茄。

對土耳其的茄子免治肉有點好奇,它的做法跟我們的魚香茄子有何不同?


原來是原隻茄子放上免治肉,用蕃茄汁燴。這樣上碟,一人份,很整齊。味道也不錯。


芝士焗羊肉蕃茄又是猜不到的,以為是一件件羊上碟。


原來是羊肉切粒,加入蕃茄碎,混入芝士焗。另一種食法,少肉,不太肥膩,另一種味道,也不錯啊。



10 則留言:

  1. 有冇記低個名自己整呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講個飽呀? 已搜查了資料啦, 材料好簡單, 已列入to-do-list喇.

      刪除
  2. 隻土耳其stuffed eggplant好多手工架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估隻茄子麻煩啲, 茄子要走油, 免治肉和茄汁煮好, 淋上面, 再入焗爐. 係未咁呢?

      刪除
    2. 差唔多呀,同盤底要加d水做蒸焗。 茄子一定要走油先好味呢,我試過整呢個用焗version,茄子唔走油淨焗軟,差好遠唔好味架

      刪除
  3. 回覆
    1. 茄子有益, 這裡全年都有得買, 我喜歡自己煮, 因為出街食多數走油, 好食但好肥膩.

      刪除
  4. 土耳其菜餐廳香港都有, 等我都找日去試下好味土耳其飽先

    回覆刪除
    回覆
    1. 土耳其飽, 幾啱港人口味, 唔似歐洲飽內軟, 但個殼有時好硬.

      刪除
    2. 咁似唔似妳D黑麥包呀?

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!