網頁

Translate

2014年9月12日

香蕉鬆餅 Muffin

昨天有空,又有熟透的香蕉,久違了的香蕉鬆餅,出場了。






我特別喜愛這個香蕉蛋糕,那份烘焙的香蕉味;比原隻香蕉的味道更是惹人垂涎。

新鮮出爐,我倆一下子便吃清光了。吃最後一個時,真的有點捨不得。

呵呵......這就是少吃多滋味的誘人之處。

香蕉熱量頗高,還有做蛋糕的其他材料:糖、牛油、雞蛋;吃清光,就要做些運動來平衡吓。

雖則如此,香蕉仔,我好掛住你,下星期再見呀!



10 則留言:

  1. 下星期又再整?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食多一次,應該收手架喇。

      刪除
  2. 嘩! 一次過食咁多個.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整左好少乍,每人食4隻乍 ; 新鮮食,唔駛留隔夜麻。

      刪除
  3. 我都最近食完呢, 用香蕉就放少D糖, 平衡心理

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多西式甜品糕點,經香港人手裡,已自動波減糖減牛油。我覺得香港人比外國人更懂自我控制。

      刪除
  4. 香蕉蛋糕好味 :) 我仲要加埋朱古力同合桃, 真係唔肥就有鬼, 哈哈 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…又一個香蕉蛋糕擁躉。

      刪除
  5. 唔....我聞都好香呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 遊埠2星期回來,咁快掛住香港美食喇。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!