網頁

Translate

2014年9月9日

香煎鴨胸

中秋節又過去了。在外國的香港人,你們有吃月餅嗎,自家做,或是家人寄來的?

我沒有吃月餅啊。在中超有月餅售,但不是香港熟悉的品牌,我不敢買喇!

雖然沒有月餅吃,但我們有著同一個“八月十五”......月亮啊!

我覺得這裡的月亮,又大又圓。德先生話,月亮跟地球的距離愈近,月亮就愈見愈大喇。

就是因為它又近又大,我比以前看得更清楚......月亮的容貌。

以前舉頭望月,只見一輪皎潔而雪白的明月,很高很遠的,也很細小的。

如今,我望清楚了。原來,它在雪白中有幾處灰色陰影的。(如果你們早已察覺月亮的真面目,別笑我,孤陋寡聞啊)

好了,中秋節寓意都是和諧圓滿,人月團圓!

昨晚,我倆坐下來,嚐了一頓中秋晚餐。




飽滿!



8 則留言:

  1. 我仲有一個月餅未食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你自己一個人食,食得咁快嘅。

      刪除
  2. 我地冇食中秋晚餐,又冇食月餅呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白,德國沒有過中國節氣氛呀。Oktoberfest氣氛就有.

      刪除
  3. 兩個人開開心心食完飯, 欣賞月光, 幾浪漫 :)
    我都係自己整月餅, 一來買嘅貴, 二來通常都係國貨...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佩服你們自己做月餅份心機和熱情。
      只有我一個人吃,沒有動力做啊。

      刪除
  4. 我都無食月餅, 亦無做節

    回覆刪除
    回覆
    1. 過多兩年,你會好掛住中國節日,糭呀,月餅呀,好想食。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!