網頁

Translate

2014年9月18日

檸檬雞扒

想食啖啖肉的雞扒......就要做點功夫,因為在德國我還沒見過,他們售一塊塊的雞扒啊。

唯有買原隻雞肶,或是買雞腿,然後起骨,就是我要的雞扒。

今次買了雞腿,喜歡它細細隻,又細細件。炒少許青紅椒,加個檸檬汁,好開胃!

有個熟透了的青瓜,用鎮江醋涼拌做法,我最喜歡這個凍食,好清新!




這樣,又解決一晚餐喇!每天有家常飯吃,身心好愉快!


10 則留言:

  1. 呢啲家常飯係好嘢呢!又健康!
    雞扒我只係响一個地方見過>>土超

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度都係要去土超先有雞扒

      刪除
    2. 有時行街經過土超,但從未入過去,揾日入去望吓,有無嘢吸引我買先。

      刪除
  2. 咪要拆肉起骨,煮呢個餸都幾麻煩喎
    不過賣相好得

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港大把雞扒買,係呢度揾件都無。

      刪除
  3. 我都好怕要起骨,好怕好怕好怕,因為我懶

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔想放太多時間在廚房,無奈食雞扒要起骨,有皮的(雞翼、雞肶)要去毛。在香港煑食都唔駛做呢啲嘅。

      刪除
  4. 我呢度有雞排賣架, 不過我家大老爺唔鐘意, 成日都話買成隻有保證D @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 食豬牛,駛唔駛買全隻呀? :目

      刪除
    2. 等我問下佢先 XD

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!