網頁

Translate

2014年9月16日

小餐包

昨天是星期一,如常的要清理家居,家不是大,但抹塵、吸塵也用了兩小時(都是我手腳慢啦)。
其實,我想把這份工作移到星期日傍晚做的(出街後,回到家,大概是這時候喇),但德先生厭吸塵機嘈,他又應為周末應該放下工作,這是德國人的習慣。其實,我不介意啊,我攤分工作,就不用全堆積在星期一做,就自己方便麻。可惜,被他否決了。

清理家居時,又開始做麵包(發酵);家務完後,繼續做包;所以中午多數吃快餐,如:炒飯、蒸水蛋、翻熱隔夜餸......等;然後,去買餸,回來要處理肉類,如:切絲、切片、切件、去肥、去骨......等,醃好了,做菜時就隨手可得。

之後,已是黃昏,要煮晚餐喇;收拾好廚房,今天的工作終於完了。

忙中做的小餐包。





包包發得靚,心情也會靚!

10 則留言:

  1. 小餐包好有茶餐廳feel

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無食, 好想食, 無得買, 所以找食譜, 逐個試整, 當然有失敗的食譜, 最後, 這個最似樣了. 食左一個月小餐包喇, 仲未厭呀!

      刪除
  2. 小餐包發到好高喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後入爐前都發得咁靚 (呢關好重要), 真係好開心, 功夫無白費!

      刪除
  3. 班生唔鍾意食白麵包, 要食Bauernbrot或者Roggenvollkornbrot之類, 白麵包唔like ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 德先生食德國飽之餘, 佢都食白麵包, 因為"新鮮"出爐, 買的就不吃啊.

      刪除
  4. 我最鐘意食呢隻包, 最好配紅湯, 正

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家食左呢隻包一個月, 仲未厭呀!

      刪除
    2. Me 3, 餐包跟紅湯!正!

      刪除
    3. Luca媽, 你要整小餐包加紅湯比大小豆食呀, 代代相傳呀.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!