網頁

Translate

2014年10月15日

咖哩雞翼

德國本土都有出各類香料調味粉,德國名廚出了一系列小罐庄調味粉料,如: 孜然粉、五香粉、咖哩粉......等。

我試過用他的咖哩粉,有咖哩的辣味,但咖哩的香辛和色澤都不合我心意,於是去印超,買包印度咖哩粉。

咖哩粉一落鑊,跟餸菜一起兜炒,就是這個使鼻子騷癢的感覺,這個清辛香味,最合我心意。

開飯喇。



印度是聞名香料國之一,要食美味咖哩,我還是首選印度。只有印度咖哩,令我垂涎三尺。


8 則留言:

  1. 不過煮完成身咖哩味 :) 哈哈 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀, 平時煮完飯都成身廚味, 更何況咖哩.
      "黃面婆"係未咁黎嘅呢? ....kakaka

      刪除
  2. 我有次煮咖哩, 一煮開拿拿臨要開窗, 好驚密室殺人, haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 你開窗, 鄰居要關窗....kakaka

      刪除
  3. 西人d咖哩粉個人覺得冇咁好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一心想, 土超有咖哩粉買, 方便啦, 點之都係要走出去印超買.
      薑都是本地的辣.

      刪除
  4. 香料我都係去印超買架,靚啲又平啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀, 印超真係平啲呀. 我仲幫襯佢買泰國米, 佢賣平過兩間中超呀.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!