網頁

Translate

2014年10月17日

蘋果批

我最鐘意食蘋果批,去麥記我必食它的蘋果批,有時要坐長途車,總會停在麥記,買個蘋果批食,順道下車伸展下筋骨。

在家的時候,當然開爐,自己焗。


餡料:蘋果1公斤,糖25克,肉桂粉適量
批皮:低筋粉350克,牛油200克,糖90克,雞蛋1隻

做法:

蘋果去皮去芯切粒,加入糖和肉桂粉拌勻,備用。(可用小火略煮至暖,備用)

牛油切細粒,低筋粉,糖,雞蛋,全部放在大碗內,用攪拌器拌至均勻成粗粉粒狀,倒在枱面,用手按壓成團,用保鮮紙包著,放入雪柜雪1小時,至微微硬身。(牛油從雪柜取出,即與材料混合,牛油無需室溫處理)

200度火,預熱焗爐。
焗盤塗油,灑上麵粉,備用。

批皮從雪柜取出,分兩份,展開,一塊舖上焗盤底。

放上蘋果餡料,蓋上另一塊。

放入焗爐200度,焗45-50分鐘,即成。

好香好香...... 心急想食......但也要待涼......




我很愛這個批皮,因為很鬆脆......

也愛這款批皮盒型,即是蘋果餡要蓋上一層批皮的,可以吃多塊批皮......呵呵!


德先生熱愛蘋果,蘋果批是他昔日讀書自住時,常焗的甜品。

這款牛油批皮蘋果批盒,又的確令人垂涎三尺,此乃是我倆最一致勁愛的手做甜品。


食到最後一件喇,很依依不捨......


10 則留言:

  1. 蘋果批我遍愛麥記o個d.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有想過整麥記apple pie, 但個皮點整呢, 我估要炸先漲卜卜. 要炸我又唔想喇. 不如, 你試吓呀, 然後寫blog話我知.

      刪除
  2. 我反而成日整蘋果蛋糕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見你好勤力焗蘋果蛋糕, 我有得睇無得食, 好心癮呀, 未焗個蘋果批止吓癮囉.

      刪除
  3. 呢個批皮真係要多牛油先鬆脆好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 抗拒不到的誘惑。我寧願一路食一路做運動,都唔會放棄呢個批皮架。

      刪除
  4. 如果冇左玉桂,我就鐘意食:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 玉桂做不成你朋友,它好失敗呀 :(

      刪除
  5. 我都好想食番件, 正正正!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵....你不在德國,想食家鄉嘢,出手啦 :P

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!