網頁

Translate

2014年10月23日

東菇蝦米粉絲煮節瓜

這是我喜歡的家常菜之一。

在香港時,見有種子,買回來,又試試種吧。

傳了相片給媽媽看,媽媽話:『哦,不似樣喎,我們的圓而長,顏色深綠,皮薄而長滿細毛。你的呢,外型圓肥,色淺淡綠,外皮厚硬,毛囊又少。我們"刮"皮切條,你要"刨"皮切條囉。』

又給媽媽講對了。




我先用薯仔刨,刨去翠綠的硬皮,然後切開一半,看......



再切條,落鑊煮喇......



只是外型不太像,味道和口感都似呀。

始終外國氣候環境,跟節瓜生長條件都有差距,所以有收成,已喜出望外喇。

知足常樂!


10 則留言:

  1. 咁有冇留d種子下次種?

    回覆刪除
  2. 自己種俾自己食,特別正!
    係啦,呢度唔夠暖,節瓜種植有難度,有收成都真係非必然呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 本著試吓心態, 無壓力, 它長大結果, 自然開心, 它不長, 又不用愁, 隨緣麻. 你喜歡硏究自家製, 你明啦 ;)

      刪除
  3. 好叻呀,有收成已經好好呢,始終天時地利不同,會唔會整個溫室種出來會似啲?溫室節瓜。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 德先生有提議做個溫室架, 但有了溫室, 豈不是全年都在忙, 都是唔搞喇. 現在趁秋冬可以休息吓.

      刪除
  4. 自己種, 特別好味 :) 我真係好懶, 我以前都好少種蔬果 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都唔想太多功夫, 多數種啲易打理, 粗生的, 種少少, 試吓.

      刪除
  5. 知足常樂>> 完全同意

    回覆刪除
  6. 妳唔講都唔知呢個係節瓜呢:P
    呢個餸我由細到大都好鐘意食

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢深綠色, 似冬瓜多啲.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!