網頁

Translate

2014年10月10日

肉骨茶

從香港帶回來的肉骨茶包,是家中的大姊姊買給我的。

主要成分是當歸、川芎、甘草、胡椒、糖、鹽,全部材料已磨成粉末。

按包裝指示,加水1500毫升,排骨和蒜子,額外加了兩塊螺片,同煲。

煲了1小時多,至排骨淋。

湯色好靚呀,不太深黑,淙啡色的。

味道中和,不用額外下鹽調味,恰到好處,不太濃,又不太淡。

聽聞肉骨茶主要分潮洲及福建兩派,潮洲派的湯色較淡,福建派的較濃。我較喜歡潮洲派的,味道清淡,又有藥材香味。新加坡的肉骨茶以潮洲派居多。




翌日的指定動作:如此美味的湯底,加個米粉,做了個滋保湯米,食得好滿足。



要把這個合味道的新加坡肉骨茶包,牢牢的記下來,有機會與你再相遇,必帶幾包回來,慢慢嘆。


13 則留言:

  1. 我有次煲當歸時, 有人一路話好臭, 一D都唔識欣賞好野

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細時, 嫲嫲煲當歸茶, 我都好怕, 因為當歸味真係太濃.

      刪除
  2. 德先生食唔食架?

    回覆刪除
  3. 正呀,食完暖立立!係呢,愛人沒有投訴嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個肉骨茶, 藥味不太濃, 而且我下午煲給自己飲用, 他放工回來, 廚味都散哂囉.

      刪除
  4. 德生食唔食? 我未煲過, 我自己本身都唔太鍾意藥材味 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 女士保品, 而且中藥材, 西人真的難接受, 所以無預佢飲啊.

      刪除
  5. 對肉骨茶一般,覺得好大陣藥材味

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕重藥味的, 所以揀這個清淡潮州派, 不覺飲藥, 好容易接受.

      刪除
  6. 回覆
    1. 我估大多數男人都唔飲. 莫非你啱?

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!