網頁

Translate

2015年5月13日

炸香蕉

在德國中餐館的餐牌裡,必然找到這款甜品炸香蕉,還有炸菠蘿。

這款甜點很受本地人歡迎,我也是在德國中餐館才認識炸香蕉,德先生逢到必點。

聽說是中國漢族人傳統名點之一,又是星馬泰印的聞名甜點。

不論原自於那地,我也很喜歡這個炸香蕉,就是簡單和好味啦!

炸漿可以買現成的炸粉,跟包裝指示加水調開,便是。

其實,自己調也可以啊。

炸漿調法因各地飲食傳統口味不同,有不同的配方。


我選用最簡單的材料,有麵粉3湯匙,粟粉2湯匙,發粉1茶匙,水半杯,鹽和油少許。

把所有材料拌勻,水要慢慢加至漿滑,便可;然後,靜止30分鐘。

香蕉去皮切小件。

鍋內倒入油,煮溫;把香蕉沾上粉漿,炸至定型,撈起;

油加熱,翻炸香蕉至金黃,上碟。

順道,炸多幾件蕃薯。



香蕉夠香,蕃薯夠甜,兩款都好味!



6 則留言:

  1. 炸漿, 我只係中學上家政整過, 我記得係炸午餐肉 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有上家政, 不過, 係炸笑口棗

      刪除
  2. 德國餐館係拔丝香蕉走拔丝,配蜜糖

    回覆刪除
    回覆
    1. 餐館慳功夫麻.
      呵呵...我都係, 用金獅糖漿搞掂.

      刪除
  3. 正宗中菜係咪真係有炸香蕉o既呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中國東北省真是有這個甜品的.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!