網頁

Translate

2015年5月8日

青口大鑊飯

某日,看電視,主題是米。主持是名廚師,嘉賓是米專家,對亞洲各地米種均有認識。

節目內做了個小測試,那種方式煮米較好。

一、用不锈綱煲,加水及米,不用上蓋,煮至熟;
二、用鑄鐵鍋,加適量水及米,上蓋,煮至熟;
三、用電飯煲,按量水指標,加入水及米。

結果是:廚師及專家均認為,用電飯煲煮出來的飯,較其他兩種煮法,略乾了,不太理想。

我每天用電飯煲煮飯架,飯好軟綿呀,仲好靚仔添,我對個電飯煲好滿意啊!


今天,想食青口做晚餐,但又要吃得飽,所以,煮了個有味大鑊飯。

煮有味飯,我用了平底鑊啊。

這個不算是西式煮法,只是用平常慣用和喜歡的材料,大概是中式煮西式食吧。

最基本是:薑蓉、蒜蓉、乾蔥蓉、洋蔥粒,全部落鑊爆香;還有堯柱絲,贊酒;加入米和蕃茄粒兜勻;

下調味有:堯柱水、豉油、糖、鹽、雞粉、水、百里香碎、芫茜碎、紅椒碎;試好味,就上蓋,中細火,煮至水份收;灑上蒜蓉,放上青口;上蓋,轉細火,煮至飯熟,灑上蔥花、芫茜。

開飯!



好味喎!


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 剛好排滿飯面,食落唔係好多乍。

      刪除
  2. 我用鍋煮飯架,因為快過用電飯煲。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為西人才用鍋煮飯添,西人少吃飯,無需要買個電飯煲啦。
      鍋煮飯又的確省時嘅。

      刪除
  3. 嘩!整得超靚!
    我用煲仔煮飯,因為冇電飯煲

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到香港人會棄用電飯煲喎。
      我貪電飯煲方便呀,按製後,30分鐘自動煮熟,我可以專心煑餸。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!