網頁

Translate

2015年5月15日

菠菜

在德國,有新鮮和雪藏莧菜,葉子細細片的。

某日,經過市場,看見有大棵的菠菜,外語都稱為Spinat, Spinach。

這是媽媽在農曆新年煮齋用的菠菜,它葉子大,莖長,根帶紅色,在香港很易買到。

很開心見到它,買了回家。


最簡單的煮法,蒜蓉菠菜!

好香、好嫰滑!


在市場,還買了木瓜和芒果,每個只售€0.50,超市要3倍以上價錢。

搾杯木瓜奶給自己享受。

又香又甜!

吃到心頭好,心境也開朗。。。。



8 則留言:

  1. 我度超市d菠菜只賣葉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度超市賣葉的是菠菜黎架。
      我度本地超都只是賣葉,葉子細小和略圓的,我叫莧菜架;
      這個大棵的,葉子長而大的,我才叫菠菜啊。

      刪除
  2. 我地都有菠菜, 不過係整沙律用

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,出街食嘢,主菜跟沙律,有時都有菠菜,多數是葉。

      刪除
  3. 成棵呢隻菠菜有菜味,好味d
    我同你相反,市場買貴超市好多,得閒影個市場黎睇啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 大棵菠菜香d好味d……有同感!

      刪除
  4. 回覆
    1. 應該不是大陸入囗,路程太遠了。歐洲(意法德)都有種菠菜,多數是BB菠菜,取其葉子做沙律; 這些大棵的也有種,但不常見。

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!